Veel gestelde vragen 3

Ik betaalde bij mijn boeking 50% voorschot.  Wanneer betaal ik het saldo? 

Beste passagier: u betaalt het saldo op het einde van de cruise samen met eventueel meer consumpties .Wat u reeds betaalde wordt van de kassabon in mindering gebracht.

Hoe laat kan ik aan boord?

We verzoeken onze passagiers zeker 15 min. voor het afvaartuur aan boord te zijn . Vanaf 30min voor afvaart zal uw tafel klaarstaan.

Indien wij moeten wachten met uitvaren doordat passagiers niet tijdig zijn (file, te laat vertrokken,..) kunnen wij u extra kosten aanrekenen : 3.50€ /minuut . U begrijpt zeker dat de andere passagiers het ook niet leuk vinden te wachten ...

Ik kan niemand telefonisch bereiken : kan dat?

Dat kan inderdaad: tijdens het varen ben ik moeilijk bereikbaar : stuur gewoon een sms je of mailtje.

Op uw bericht of mail zal u binnen de 48uur antwoord hebben!


Ook tijdens onze winterstop zijn de kantoren gesloten . Telefoneren is onmogelijk. U kan wel mailen en krijgt binnen 48u antwoord



Ik kan niet boeken voor Cruise met brunch of Cruise 3 gangen menu?

Voor 2022 zijn inderdaad de Cruises met brunch of met 3 gangen menu volzet : U kan wel nog boeken voor de Cruise met BBQ : indien u n voucher heeft (bijvoorbeeld van Surprise Factory ) : deze is voor de Cruise BBQ ook bruikbaar.

Vanaf 1 oktober zal u al kunnen boeken voor 2023 : we starten terug midden april: Welkom aan boord

Is mijn voucher nog geldig in 2024?


Normaal gezien kan u met uw voucher ook in 2023 boeken . Maar dit is echter afhankelijk van welk type voucher u hebt : best stuurt u via ons contactformulier uw vraag met vermeldig van welk type voucher en de daarop aangeduide vervaldag.U hebt binnen de 72 uur antwoord per mail op uw vraag.